Reservation Dogs
„Reservation Dogs“ od Sterlina Harja a Taiku Waititiho je polhodinový komediálny seriál, ktorý prináša dobrodružstvá štyroch domorodých tínedžerov na vidieku v Oklahome. Seriál sa točil priamo v Okmulgee v Oklahome a predstavuje zlomový bod v zastúpení domorodých obyvateľov ako pred kamerou, tak aj za ňou. Každý scenárista, každý režisér a herecký predstaviteľ je pôvodom domorodý Američan. Tento prvý tvorivý tím svojho druhu rozpovie príbeh, ktorý v nich rezonuje aj vďaka tomu, čo si sami prežili a pozýva divákov do prekvapivo známeho a vtipného sveta.