Selenkay
Šestnásťročná Sofia, ktorá celý život cestovala z miesta na miesto kvôli práci rodičov, túži po stabilite: chodiť do školy a mať priateľov. Keď sa presťahujú do Rio Vivo, malého mestečka v horách, konečne sa jej to splní. Avšak podivná vodná sila ohrozí jej normálny život, na ktorom tak tvrdo pracovala.
Šestnásťročná Sofia, ktorá celý život cestovala z miesta na miesto kvôli práci rodičov, túži po stabilite: chodiť do školy a mať priateľov. Keď sa presťahujú do Rio Vivo, malého mestečka v horách, konečne sa jej to splní. Avšak podivná vodná sila ohrozí jej normálny život, na ktorom tak tvrdo pracovala. Do pokojného mestečka prichádzajú aj zvláštni bratia Fénixovci a upútajú pozornosť všetkých miestnych obyvateľov. Sofia sa napriek nedôvere svojej rodiny voči bratom nedokáže ubrániť pocitom ku Gaelovi, prostrednému z nich, a vytvorí sa medzi nimi hlboký vzťah. Objavenie identity a veľkej moci pomôže Sofii lepšie pochopiť seba samu, ale zároveň postaví na hlavu všetko, čo pozná, a ohrozí život celej rodiny aj seba samej.