Single Parents
Tento komediálny seriál sleduje skupinu osamelých rodičov, ktorí sa spoliehajú na vzájomnú pomoc pri výchove svojich detí a okrem rodičovstva sa snažia viesť aj osobný život. Osamelí rodičia sa spoja, aby Willovi predstavili svet randenia.
Tento komediálny seriál sleduje skupinu osamelých rodičov, ktorí sa spoliehajú na vzájomnú pomoc pri výchove svojich detí a okrem rodičovstva sa snažia viesť aj osobný život. Keď ostatní osamelí rodičia vidia, ako sa Will zamotal do spleti rodičovských združení, výchovy a princezien, spoja sa, aby ho dostali do sveta randenia.