Svadobná sezóna
Beznádejný romantik Stefan sa stretáva s charizmatickou Katie a aj napriek tomu, že je zasnúbená so synom bohatého magnáta s nehnuteľnosťami, začnú si počas svadbami nabitého leta divokú aféru. Netrvá dlho a obaja musia utekať pred zákonom, keďže Katie je hlavnou podozrivou v šokujúcom prípade. Dokážu sa pri pokuse o očistenie svojich mien vyhnúť polícii, organizovaným zločincom a svojim komplikovaným pocitom, ktoré voči sebe cítia?