Sea of Hope: America's Underwater Treasures
Na pripomenutie si 100. výročia systému národných parkov v USA sa milovaná oceánografka Sylvia Earleová rozhodla inšpirovať novú generáciu k vytvoreniu „modrých parkov“ na ochranu oceánskych oblastí. S pomocou fotografa Nat Geo Briana Skerryho sa Sylvia a oddaná skupina morských ochrancov vydávajú na celoročnú environmentálnu výpravu a skúmajú modré hlbiny.