Good Trouble
Callie a Mariana ukončili štúdium a presťahovali sa do centra Los Angeles. Sestry manévrujú medzi láskou, sexom a komplikovanými vzťahmi, ktoré so sebou prináša život dvadsiatnika v novom meste.