Girl vs Monster
Skylar upptäcker att hennes föräldrar är monsterjägare efter att ha råkat släppa ut ett monster från en hemlig kammare. Skylar och hennes vänner måste fånga monstret innan det hinner hämnas, och rädda Skylars föräldrar.