Twitches Too
Nu när "tvillinghäxorna" Alex och Camryn känner till sanningen om sitt kungliga arv är det dags för tjejerna att lära sig om varandra och hur de använder sina magiska krafter. Men medan Alex vill fokusera på college och ha ett normalt liv, vill Camryn fokusera på glamour, klänningar och tiaror.