Glee the 3D Concert Movie
Bänka dig på de bästa platserna för en fantastisk konsert med den fenomenalt talangfulla rollbesättningen i Glee. Se dina favoritstjärnor från den populära tv-serien när de sjunger och dansar på scen. Låt dig svepas med i energin från ”Glee Live” med bland annat framträdanden som aldrig tidigare visats och exklusiva intervjuer!