Hajarnas paradis
Ett forskarteam som leds av National Geographics forskare doktor Enric Sala, ger sig av till fem avlägsna öar nära Tahiti i det avlägsna södra Stilla havet för att utforska de oförstörda korallreven och hajarna som lever där. Hoppet är att skapa ett skyddat marinområde men de ställs inför ett antal utmaningar: kraftfulla vågor, vassa rev och att strandas på en avlägsen öde ö.