Sharks of The Bermuda Triangle
Bermudatriangeln är full av mysterier som försvunna flygplan, sjunkna fartyg, kompasser som krånglar och till och med legender om Atlantis. Dess största underverk kan vara något mycket mer otroligt: hajar. Marinbiolog dr Austin Gallagher har undersökt hajarna i området och är ute efter att hitta tigerhajarnas hemliga lekplats.