Miraculousvärlden: Paris, Shadybug och Claw Noir på äventyr
Miraculusbärare från en parallell värld dyker upp i Paris. Ladybug och Cat Noir verkar jaga Betterfly, precis som Ladybug och Cat Noir alltid gör... men för dem är allt omkastat. Och det är av fel anledning som Shadybug och Claw Noir vill få tag på Betterflys miraculus. Kan Ladybug och Cat Noir hjälpa Betterfly att göra Shadybug och Claw Noir till bättre personer?