Räck mig en tass
Pluto är svartsjuk på Musses kattunge och hans djävuls-jag grälar med hans ängla-jag om huruvida han ska rädda kattungen eller ej när den faller ner i en brunn. Plutos ängla-jag vinner och han blir hyllad som hjälte. Till slut blir han och kattungen vänner.