Firefly
Besättningen på ett rymdskepp reser genom rymden efter att jordens resurser rann ut år 2517, vilket tvingade dem att leta någon annanstans. Kapten Malcolm "Mal" Reynolds (Nathon Fillion) leder sin besättning av banditer genom allt för att hålla dem flygande och vid liv.