Guardians Of The Galaxy (Klipp)
Innan de blev Galaxens Väktare, tog sig fem laglösa fram genom universum. Dessa kortfilmer berättar om vändpunkter från Star-Lord, Groot, Rocket, Drax och Gamoras brokiga förflutna.