Cocodrilo
Varje eftermiddag sitter Alicia med en kopp te och öppnar YouTube för att titta på videor som hennes son lägger upp, en son hon inte har kontakt med. Sonen går under namnet VíctorGaming. Víctor, den unge YouTubern, svarar på personliga frågor från sina tittare. Idag handlar det om hans föräldrar som han inte träffar, och Alicia har något viktigt att säga.