Maze Runner: The Death Cure
I den episka avslutningen av Maze Runner, leder Thomas gruppen till deras sista uppdrag. De måste bryta sig in i den legendariska Last City, vilken visar sig vara den dödligaste labyrinten av alla.
I den episka avslutningen av Maze Runner-sagan, leder Thomas sin grupp med gläntingar till deras sista uppdrag. För att rädda sina vänner så måste de bryta sig in i den legendariska Last City, en WCKD-kontrollerad labyrint som kan visa sig vara den dödligaste labyrinten av de alla. Alla som lyckas komma ut levande, kommer få svar på frågor som de frågat sig sedan de först kom in i labyrinten.