Skyrunners
När tonårsbröderna Tyler och Nick Burns kommenderar ett litet UFO som kraschat nära deras by, får de reda på en olycksbådande utomjordisk komplott. Världar kolliderar när bröderna måste rädda varandra … och jorden.
Tonårsbröderna Tyler och Nick Burns gör en otrolig resa när de upptäcker ett UFO som kraschat nära deras by. Tyler och Nick kommenderar det lilla rymdskeppet och lär sig snart att inte bara själva skeppet ”lever”, utan Tyler utvecklar också andra övernaturliga förmågor. När bröderna i slutändan upptäcker en olycksbådande utomjordisk komplott blir Tyler tillfångatagen. Med hjälp av UFO:t måste Nick våga sig in i utomjordingarnas näste för att rädda sin bror ... och jorden.