PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Varje år fylls himlen i Lahore av tusentals tävlande drakar. Grannar tävlar mot varandra från hustaken. Det är ett perfekt tillfälle att ge sig hän.