Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun ser tre busiga lamor på marknaden och lurar bonden att köpa dem. Tillbaka på Mossy Bottom Farm uppstår ofog. När saker och ting börjar gå åt skogen vidtar Shaun åtgärder för att driva bort lamadjuren och rädda gården.