Suspendu
I gryningen i en berömd balettskola faller en pojke under repetitionerna. Något går sönder i hans fot och smärtar honom svårt. Men det är examensdag och han vägrar att sluta. Han försöker att möta sin danspartner och sina klasskamrater, övertygad om att hans kropp inte har några gränser.