Gotta Kick It Up
När tränaren går i pension blir Marshall-skolans danslag förkrossat – de kanske inte längre kan dansa tillsammans. När den nya biologiläraren ms Bartlett går med på att vara deras tränare gäller det att de visar vad de kan och tar sig hela vägen till mästerskapet.