Adventures In Babysitting
Efter en rad missförstånd hamnar två rivaliserande barnvakter öga mot öga. En vanlig tråkig barnvakts-kväll blir istället ett galet äventyr när ett av barnen rymmer iväg till en konsert. De två barnvakterna måste nu vända ut och in på stan för att hitta den vilda ungen.