Annie
För en ung flicka som lever ett ”tufft liv” i ett fosterhem, kan saker verka illa, speciellt runt jul. Men en käck Annie har sång i hjärtat och hopp i fickan – det enda hon har från sina föräldrar. Annie som fått nog av miss Hannigan flyr fosterhemmet för att hitta sina föräldrar. Äventyret tar henne från de kalla, hårda gatorna i New York till den generöse miljardären Oliver Warbucks varma famn.