The News Boys
I 1899-talets New York City blir tidningsbuden hjältar när de kämpar mot en tidningsmogul. Målinriktade och fast beslutna att följa sina drömmar, utmanar de etablissemanget i denna musikal. Innehåller scener där tobak förekommer.