Apollo Astronauts: Training NASA's Moon Men
År 1969 skrev Neil Armstrong historia på månen, men hans resa började med NASAs rigorösa träningsprogram. Denna dokumentär utforskar den intensiva fysiska, mentala och tekniska förberedelsen som förvandlade vanliga piloter till månpionjärer, samt visar deras mod och skicklighet.