13 Hours That Saved Britain
För att hedra 70-årsjubileet av Slaget om Storbritannien, hyllar "13 Hours That Saved Britain" hjältarna, tekniken och andan hos det brittiska folket. Genom dramatiska bilder och intervjuer utforskar filmen den avgörande dagen 15 september 1940, då Fighter Command-piloter försvarade Storbritannien mot nazistinvasionen.