Arendals julbrasa: Klippdocka-versionen
Handgjord i papperskonst av Brittney Lee, Walt Disney Animation Studios hyllade bildutvecklingskonstnär på "Frost" och "Frost 2", sätter denna varma och inbjudande härdscen en festlig semesterstämning. Stiliserade utklippta papperslågor kombineras med fantasifulla visuella effekter (inklusive en gnutta snö från Elsa) och siluettbilder av Anna, Elsa, Olof, Kristoffer och Sven för din semesterglädje och njutning.
Handgjord i papperskonst av Brittney Lee, Walt Disney Animation Studios hyllade bildutvecklingskonstnär på "Frost" och "Frost 2", sätter denna varma och inbjudande härdscen en festlig semesterstämning. Stiliserade utklippta papperslågor kombineras med fantasifulla visuella effekter (inklusive en gnutta snö från Elsa) och siluettbilder av Anna, Elsa, Olof, Kristoffer och Sven för din semesterglädje och njutning. Eld, ljus och andra visuella effekter bjuder på julmagi direkt från Arendal till ert vardagsrum. Brittney blev inspirerade av charadscenen i ”Frost 2” och hennes arbete på ”Myten: Berättelsen om Frost,” samt önskan att skapa en känsla av att skåda ett hemmagjort diorama, som del av hennes process att skapa en unik gåva inför högtiden.