Burn-E
Den här kortfilmen är en kompletterande del till biofilmen WALL-E och handlar om svetsar-boten BURN-E på rymdskeppet Axiom. När han ska byta en glödlampa blir han utelåst från rymdskeppet av WALL-E och EVA. Han försöker öppna den låsta dörren, men inser att det inte går.