Upplyft
En nervös, tonårig rymdvarelse tar över spakarna på ett rymdskepp. Han ska försöka föra bort en sovande bonde inför en sträng instruktörs vaksamma blick. Men att föra bort människor kräver precision och lyhördhet, och efter några missar inser man varför inte fler människor saknas.