Föräldrafällan
Susan och Sharon är tvillingar som skildes åt vid födseln. De vet inte om varandras existens förrän de hamnar på samma läger, där de byter plats för att få sina föräldrar att bli tillsammans igen.
Hayley Mills lyser upp bioduken i Disneys älskade Föräldrafällan. Hon spelar Susan och Sharon, två enäggstvillingar som inte vet om varandras existens förrän de hamnar på samma sommarläger. När de inser vilka de är, kläcker de en plan: att byta plats i förhoppningen att få deras skilda föräldrar att bli tillsammans igen. Innehåller scener där tobak förekommer.