Fullt hus igen
Tom Baker och hans fru Kate, samlar familjen för en minnesvärd sommarutflykt. Men deras drömsemester förvandlas istället till en absurd tävling mot den högpresterande och fanatiska familjen till Toms gamla ärkerival – Jimmy Murtaugh.