Goodbye Christopher Robin
Få en sällsynt inblick i förhållandet mellan författaren A. A. Milne, skaparen av de älskade Nalle Puh-berättelserna, och hans son, i denna rörande historia om framgång och familj.
Goodbye Christopher Robin ger en sällsynt inblick i förhållandet mellan den älskade barnboksförfattaren, A. A. Milne (Domhnall Gleeson), och hans son Christopher Robin (Will Tilston), vars leksaker inspirerade till Nalle Puhs magiska värld. Tillsammans med sin mor Daphne (Margot Robbie) och barnflickan Olive (Kelly Macdonald) sveps Christopher Robin och hans familj in i böckernas internationella framgång; de förtrollande berättelserna som ger hopp och tröst till England efter första världskriget. Men med hela världens blickar på Christopher Robin, vad kommer det att kosta familjen?