The Greatest Showman
Hugh Jackman har rollen i denna djärva och originella musikal – inspirerad av P.T Barnums ambition och fantasi – som firar showbusiness och drömmar som blir sanna.
En originell musikal inspirerad av P.T Barnums liv, med Hugh Jackman i huvudrollen. Barnum var en visionär som gick från inget till att skapa "The Greatest Show on Earth", ett spektakel och en hyllning till hans enorma fantasi som förtrollade människor hela världen över.