John Williams in Tokyo
I september 2023 återvände John Williams till Japan efter 30 år och framträdde för första gången med Saito Kinen Orchestra. Konserten innehåller musik komponerad av John Williams, som "Superman March", "Theme from Schindler's List" och "Throne Room & Finale".
I september 2023 återvände filmmusiklegendaren John Williams till Japan efter 30 år och framträdde för första gången med Saito Kinen Orchestra. Den här stora konserten innehåller musik komponerad av John Williams, som "Superman March", "Theme from Schindler's List" och "Throne Room & Finale". John Williams delar podiet med den erkända dirigenten och nära vännen Stéphane Denève. Inspelningen är från livekonserten på Suntory Hall i Tokyo.