Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium är en LIVE konsertupplevelse med den legendariska globala superstjärnan Elton John i hans sista nordamerikanska show. Evenemanget, som ingår i hans Farewell Yellow Brick Road Tour, är en av de största avskedskonserterna i musikhistorien. Denna spektakulära och historiska konsert, med speciella gäster och globala hits från flera årtionden, sänds live till tittare över hela världen.
I denna konsertupplevelse uppträder Elton John på Dodger Stadium i Los Angeles, där han 1975 spelade två utsålda och karriärdefinierande konserter som gav honom ikonstatus över hela världen. Nu, under en känslomässig kväll, intar han scenen igen i sin sista nordamerikanska show. Konserten, som ingår i hans Farewell Yellow Brick Road Tour, är en av de största karriäravslutningarna i musikhistorien.