Kalle Kanin i "Vagnbekymmer"
Spårvagnskonduktören Kalle Kanin stoppas på spåret av en ko som vägrar att flytta på sig. Sedan hanterar han en brant backe, som spårvagnen har problem med. När spårvagnen äntligen kommer över backen skenar den vilt iväg. Kan Kalles hartass rädda honom?