Melodidags
I tradition med Disneys klassiska musikaler finner du här sju tidlösa berättelser, alla med otrolig musik och oförglömliga karaktärer.
I linje med Disneys tradition av klassiska musikaler, hittar du här sju tidlösa historier, alla med oförglömliga karaktärer och fantastisk musik. Kalle Anka dansar loss till jazz i ”Blame It On The Samba”. Musik blir ett äventyr för en liten humla i ”Bumble Boogie”. Heja på den busiga lilla bogserbåten ”Little Toot” och hjältarna i ”Johnny Appleseed” och ”Pecos Bill”. Du kommer inte att kunna sitta still!