Mupparnas Haunted Mansion: Spökhuset
Den världskände våghalsen "Den Store Gonzo" antar sitt livs största utmaning, nämnligen att tillbringa Halloween-natten på världens läskigaste plats: Spökhuset. Tillsammans med sin vän Jätteräkan Pepé, återförenas Kermit och alla mupparna i denna musikaliska komedi där vi får träffa Spökhusets alla galna gastar i ett stjärnspäckat, läskigt roligt äventyr med Mupparna.