Pluto på fisketur
Musse och Pluto går till stranden för att fiska. Efter att ha råkat I trubbel med en mussla, blir Pluto retad av en fiskmås. Fiskmåsen stjäl Musses bete och hans fångst. Fiskmåsen och hans vänner jagar bort Musse och Pluto från stranden.