Ready or Not
Ready or Not följer en ung brud (Samara Weaving) då hon förenas med sin nya makes (Mark O’Brien) rika, excentriska familj (Adam Brody, Henry Czerny, Andie MacDowell). En gammal tradition förvandlas till ett dödligt spel som får alla att slåss för sin överlevnad i den här mörka skräckkomedin.