Sadhaka: La Senda Del Yoga
Dokumentären följer Ramiro Calles 50 års personliga forskning om yogans sanna essens, utforskar dess dygder, syfte och missuppfattningar. 2010, vid 66 års ålder, drabbas Calle av listerios i Sri Lanka men trotsar medicinska odds för att återhämta sig i Madrid. Filmen fördjupar sig i yogans kontrovers och essens i Spanien och Rishikesh, Indien, med humor och visdom.