India's Forgotten People
Deana Uppals dokumentär från 2020, "India’s Forgotten People," skildrar Gadia Lohar-samhällets resa, en gång hyllade hantverkare som nu lever i fattigdom, och belyser deras kamp och samhällets marginalisering i det moderna Indien.