Sharkatraz
De värsta av de värsta skickas till Alcatraz - känd som "The Rock." Och de ville alla rymma. Men deras hinder var inte gallren, taggtrådarna eller vakterna - det var hajarna. Mitt i ett område som kallas "The Red Triangle," var vattnet runt Alcatraz hem till olika farliga hajsorter, inklusive den fruktade vithajen.