Star Wars De nya berättelserna om Yoda - Jakten på Holokronerna
Obi-Wan berättar för Luke att Jedi Holocronerna existerar och uppmanar honom att åka till Tatooine där de har hållits gömda i alla år. Tråkigt nog för den goda sidan så är även Darth Vader ute på jakt. Ett hektiskt race för att komma till de begravda Holocronerna väntar - ett race som Darth Vader vinna.