Summer '82: When Zappa Came to Sicily
"Summer 82 - When Zappa Came to Sicily" är en dokumentär som berättar om Frank Zappas konsert i Palermo, Sicilien, genom sällsynt material och personliga anekdoter. Filmskaparen Salvo Cuccia, ett Zappa-fan som missade konserten, samarbetar med Zappas familj för att återskapa evenemanget och väver in sina egna minnen från den sommaren.