Lost Tombs of The Pyramids
I pyramidernas skuggor jobbar ett team av arkeologer på en ovanlig utgrävning. Kan denna hemliga plats avslöja nya bevis om varför faraonerna byggde dessa majestätiska monument? Kan en sten med farao Khafres namn äntligen lösa en av arkeologins största mysterier - vad hände med pyramid-faraonernas kroppar?