Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Det är Timmys och hans daghemsvänners första utflykt till havet! Deras roliga dag på stranden avbryts när Timmys älskade nalle och fripassagerare, Bumpy, driver ut till havs på en flotte. Förhoppningsvis kan modiga Timmy rädda den här dagen!