Tin Toy
Bebisar är knappast monsterlika, om du inte är en leksak. Efter att ha flytt undan en dregglande bebis inser Tinny att han faktiskt vill leka. Men när han väl inser det har bebisen istället börjat intressera sig för annat, som bara en bebis kan.