Umbrellas
Sexåriga Kyna bor i ett land långt borta där det aldrig slutar regna. Hon tillbringar dagarna med att leka med sin hund Nana och skyddas från regnet av sin pappas paraplyskägg. Kyna är livrädd för regnet, men när Nana försvinner måste hon konfrontera sin rädsla för att hitta sin bortsprungna hund.